ALLMÄNT

www.tacktoyou.se ägs och drivs av CATTACK AB med organisationsnummer 556405–9870.
Bolaget har sitt säte i Lund och är momsregistrerat samt registrerat för F-skatt.

Kundtjänstens öppettider:
Måndag-fredag: 9.00-16.00 (Lunchstängt mellan 12.00-13.00)

Telefon: +46-762-460230
E-mail: catrin@tacktoyou.se

Alla priser anges i svenska kronor och är inklusive 25% mervärdesskatt, men exklusive fraktkostnad.

CATTACK reserverar sig för eventuella skrivfel eller tryckfel gällande pris, storlek, antal produkter i lager etc. i internetbutiken. Vidare kan din dator/skärmupplösning påverka hur bilderna återges, varför t.ex. färgen på din vara kan avvika något.

För att få handla krävs att du är myndig och inte står under förmyndarskap.


BETALNING

CATTACK använder sig av KLARNAs betalningslösning ”Klarna Checkout”. För att läsa villkoren gällande användning av KLARNA Checkout, läs mer om Klarna här.


LEVERANS

Om din vara finns i lager skickas den från oss så snart som möjligt och normalt får du hem varan inom 3-5 arbetsdagar.

Lager och distribution sker i samarbete med Korallen AB.

Korallen AB
Ålandsgatan 10
504 41 Borås
Sweden

Leverans sker i samarbete med PostNord (mindre paket) och Schenker (större försändelser). På grund av lagerhållning etc. kan såväl andra leveranstider förekomma som att din order kan komma att delas upp i flera leveranser.

Returfrakt debiteras med 59 kronor.

Har du frågor kring leveranstider, delade leveranser eller frakt, kontakta vår kundtjänst på telefon +46-762-2460230 eller per email: catrin@tacktoyou.se


ÅNGERRÄTT

Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar utan att ange något skäl. Du har alltid rätt att undersöka varan innan du ångrar dig, men för att kunna återlämna varorna måste de vara i oförändrat skick, dvs. får de inte vara använda samt att eventuella etiketter och originalförpackningar måste finnas kvar. Uppfylls inte dessa krav så kommer returen inte att godkännas.

Om du vill ångra ditt köp gör du det genom att kontakta kundtjänsten innan ångerfristen löper ut. Ångerfristen löper ut 14 dagar efter den dag du har tagit emot varan. Om ångerfristens sista dag inte infaller på en arbetsdag, så förlängs ångerfristen till nästkommande vardag. Kundtjänsten kommer att ge instruktioner för returen och skicka dig en returfraktsedel och returblankett.

Du kommer att få tillbaka vad du har betalat – även fraktkostnad motsvarande standardleverans senast 14 dagar från den dag då vi fick ditt meddelande om att du ångrar köpet eller den senare dag då vi har tagit emot returen. Du får tillbaka pengarna med samma betalningssätt som du använde vid beställningstillfället om inte annat överenskommes. Vi kommer dock att ta betalt för en returfrakt om 59 kronor.

Det räknas inte som ett utnyttjande av ångerrätten att inte hämta ut ett paket eller inte ta emot en leverans. För outlösta paket debiteras 250 kronor.


REKLAMATIONER, RETURER OCH BYTESRÄTT

Vid synliga skador på paket eller på varan ska detta noteras på fraktsedeln innan du kvitterar varan och eventuella transportskador bör anmälas till vår kundtjänst genast. Dokumentera gärna skadan genom att ta en bild på den.

Om du vill returnera en vara ber vi dig att kontakta kundtjänsten för vidare instruktioner. Du kommer därefter att få returfraktsedel och returblankett. Vid retur på grund av utnyttjande av ångerrätt, öppet köp eller vid byte debiteras returfrakt om 59 kronor oavsett storlek och vikt.

Vid fel på varan, felleverans eller transportskada behöver du reklamera detta inom skälig tid från det att felet upptäcks. Kontakta kundtjänsten gärna så snart som möjligt efter du har upptäckt ett fel så att du kan instruktioner samt returfraktsedel och returblankett. När reklamationen har mottagits och godkänts, kommer vi att återbetala köpet till dig så snart som möjligt – dock senast inom 30 dagar. Vill du hellre ha en ny vara kommer den att skickas kostnadsfritt till dig.

Skicka inte reklamerade varor mot postförskott eller liknande. Sådana försändelser ersätts inte av oss utan kommer debiteras.